
Definiując markę Trussardi, przychodzi na myśl jedno zdanie: „Wyprzedza swoje czasy”. Założona w Bergamo jako producent rękawiczek w 1911 roku, Trussardi jest obecnie marką globalną, która bez wątpienia może pretendować do miana pierwszej włoskiej marki „lifestyle”. Znany w latach 80-tych jako wizjoner z zaraźliwą radością życia, Nicola Trussardi stworzył koncepcję stylu życia jako dostępnego doświadczenia marki. Odważnie rzucając wyzwanie konwencjom mody i luksusu, Trussardi reprezentował styl życia: „prêt-à-vivre”, obejmujący wszystko, od odzieży i akcesoriów po projektowanie wnętrz, sztukę, jedzenie i wszystko pomiędzy. Wizja dostępnego i dynamicznego stylu życia pozostaje niezachwiana u podstaw. Trussardi łączy ponadczasową elegancję z globalnym podejściem, przez cały czas nasyconym autentyczną mediolańską duszą.