Koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

I. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)

W ciągu 21 dni od otrzymania przedmiotu zamówienia Konsument ma prawo zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym. Towar nie powinien nosić śladów używania, powinien być czysty, z oryginalnie mocowanymi metkami, pozbawiony zapachu np. kremów, perfum czy tytoniu. 

W celu przyspieszenia obsługi Państwa zwrotu prosimy o:

  • Wypełnienie formularza zwrotu.
  • Przeslanie formularza wraz ze zwracanym towarem na adres sklepu stacjonarnego Royal Collection, z którego otrzymali Państwo przesyłkę z tym towarem.

Szczegółowe informacje o trybie odstąpienia od umowy zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Royal Collection, w sekcji "IX. Zwroty towarów niezwiązane z wykonywaniem uprawnień z tytułu rękojmi".

 


 

II. REKLAMACJA

Dokładamy starań, aby oferować Państwu produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak stwierdzą Państwo, że zakupiony towar posiada wadę, to przed upływem dwóch lat od jego nabycia, mogą Państwo złożyć reklamację.

W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o:

  • Wypełnienie formularza reklamacji.
  • Przeslanie formularza wraz z reklamowanym towarem na adres sklepu stacjonarnego Royal Collection, z którego otrzymali Państwo przesyłkę z tym towarem.

Szczegółowe informacje o trybie rozpatrywania reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Royal Collection w sekcji "VIII. Reklamacje".

 


 

W przypadku pytań odnośnie zwrotów i reklamacji zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

  • telefon: +48 695 900 001
  • e-mail: bok@royalcollection.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

DO POBRANIA: FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI