Zwroty i reklamacje
WZMIANKA
I. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)
W ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu zamówienia Konsument ma prawo zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym. Towar nie powinien nosić śladów używania, powinien być czysty, z oryginalnie mocowanymi metkami, pozbawiony zapachu np. kremów, perfum czy tytoniu.
W celu przyspieszenia obsługi Państwa zwrotu prosimy o:
- kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania dokumentów przewozowych i formularza zwrotu (zarejestrowani Klienci mogą zgłosić zwrot przez panel Klienta)
- do przesyłki prosimy dołączyć uzupełniony formularz zwrotu oraz potwierdzenie zakupu
Adres do zwrotu zamówienia:
Biuro Obsługi Klienta Royal Collection (CH Panorama) ,
Al. Wincentego Witosa 31,
00-710 Warszawa.
- po wygenerowaniu dokumentów przewozowych z panelu Klienta/otrzymaniu dokumentów - paczkę można oddać osobiście do punktu DPD Pickup (w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu)
Dla Transakcji dokonanych począwszy od dnia 01.01.2021 r. uprawnienie do zwrotu Towaru, o którym mowa powyżej, przysługuje na tych samych zasadach co konsumentowi również osobie fizycznej dokonującej Transakcji bezpośrednio związanej z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, o ile Transakcja ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego.
Szczegółowe informacje o trybie odstąpienia od umowy zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Royal Collection, w sekcji "IX. Zwroty towarów niezwiązane z wykonywaniem uprawnień z tytułu rękojmi".
II. REKLAMACJA
Dokładamy starań, aby oferować Państwu produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak stwierdzą Państwo, że zakupiony towar posiada wadę, to przed upływem dwóch lat od jego nabycia, mogą Państwo złożyć reklamację.
W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o:
- kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania dokumentów przewozowych i formularza zwrotu (zarejestrowani klienci mogą zgłosić zwrot przez panel Klienta)
- do przesyłki prosimy dołączyć uzupełniony formularz reklamacji oraz niezbędne jest potwierdzenie zakupu
Adres do wysyłki rekamowanego produktu:
Royal Collection Biuro Obsługi Klienta Sklepu Internetowego
Biuro w CH Panorama
Al. Wincentego Witosa 31
00-710 Warszawa
- po otrzymaniu dokumentów przewozowych - paczkę można oddać osobiście do punktu DPD Pickup
Szczegółowe informacje o trybie rozpatrywania reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Royal Collection w sekcji "VIII. Reklamacje".
W przypadku pytań odnośnie zwrotów i reklamacji zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- telefon: +48 695 900 001
- e-mail: bok@royalcollection.pl
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
DO POBRANIA: